onsdag den 18. september 2013

Den bedste udsigt

Michael er ude at rejse, så jeg var alene afsted til fitness imorges. Dagens billede på vej hjem fra fitness er nedenfor. Ikke at det er et specielt syn, men det er blot den "udsigt" jeg normalt har, fra at gå hjem fra fitness til lejligheden.

En ko der spiser skrald - måske derfor kobøf ikke er så attraktiv her i Indien :-)
Nå men jeg fik så Michaels udsigt her til morgen fra hans hotel - hmm hvem mon har den bedste udsigt??


Nå men det er jo store festival dag idag og alle de kæmpe store Ganesh figurer, skal i vandet/havet. Jeg kommer ikke til at se disse live, da der er en menneske mængde der slet ikke er til at forstå eller overskue disse steder. Men jeg fik tilsendt dette billede fra en kollega, som havde en kammerart, der var midt i et optog lige nu - det ser da fedt ud !

Så med den "udsigt" ville jeg nu sige at jeg har den bedste idag :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar