søndag den 2. september 2012

Coldplay koncert

Det var et kort visit i DK, men hvad gør man ikke for at se sit favorit band :)

Først ud og spise med et vennepar og så bagefter vinke til et par DHL løbere på Østerbro...suk...ville gerne have deltaget også, men på den anden side af vejen ventede en endnu større oplevelse - min første Coldplay koncert. Havde pladser på plænen og vejret holdt tørt sidst på aftenen. Marina and the diamonds leverede en super indsats som opvarmning. Perfekt optakt....og så gik showet igang!

Fantastisk simpelt og samtidigt det mest fængende show ever. Publikum var i total god stemning. Jeg hørte flere gange undervejs folk sige at det var den bedste koncert de nogensinde havde været til eller det fedeste show nogensinde. Alle havde fået udleveret et armbånd, som viste sig at være fjernstyret. Hele parken med blinkende armbånd. Så ubeskriveligt at jeg nok skal lade være med at forsøge. 4 fede storskærme som komplementerede koncerten perfekt. Kanoner der fyldte parken med hjerter og farvede konfetti. Nå ja, så var der selve musikken. Alle de fede numre og et suverænt tændt band. Indenfor den første halve time havde Chris skiftet til en tør t-shirt 3 gange. Gæsteoptræden af Rihanna....næsten...for videoen fra Princess of China kørte på skærmene under nummeret med Rihanna voiceover. Og ja jeg sidder og ser Youtube klip fra koncerten mens jeg skriver dette :) Mumbai Post anmeldelse: * * * * * * 

Før var Coldplay mit favorit band. Nu er de mit eneste band.



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar