torsdag den 20. september 2012

Strejke.. ? Nej da - festival, ja da

Der har været utrolig meget snakke om der skulle være strejke idag i Indien, og nyhederne har kørt på højtryk. Her er et klip fra indisk news fra igår aftes, hvor der heftigt blev diskuteret blandt politikerne..




Lille tempel på gaden, hvor der kan bedes
hver dag gennem festivallen
Men ikke det mindste at mærke i Mumbai ang strejke idag. Der har været lidt trafik kaos, men kun fordi der er festival og det er simpelthen SÅ hyggeligt i gaderne. Blikende lys, musik og optog. Ja jeg stod og prøvede at filme et optog, men pludselig stod der en indisk dame og ville have mig med i deres optog. Jeg prøvede med nej tak, men hun gav sig ikke. Så mig med over og frem i fronten af optoget imens vi dansede igennem gaden. Pludselig var det alle inderne der filmede mig BIG TIME. Utrolig hyggeligt og festligt.
Det siger blot lidt om deres utrolige venlighed og åbenthed. Det var faktisk en ret sjov oplevelse og tror helt sikkert også de synets det var fedt jeg var med...

Lys show i gaderne:

Her er optoget jeg pludselig blev en del af....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar