søndag den 2. september 2012

Hvor uheldig kan man være....

Dubai lufthavn
Ja fly til og fra Dubai har ikke lige været noget der har været hyggeligt eller morsomt (måske lidt her bagefter når det hele er overstået)..

Nå men det startede med turen fra Kbh til Dubai, hvor Michael fik af vide at han var opgraderet til Business, da flyet var overbooket (og med nogle optjente miles på deres konto er man en af dem der først får tilbuddet). Han sagde at vi fløj sammen så jeg også skulle med på Business. Det ville de så fixe og jeg var ellevild. Store dejlige sæder med masser af plads og ekstra service. Lige hvad jeg havde brug for.
De bekræftede at de gerne vil opgradere mig, MEN fordi jeg havde bestilt low calorie meal, så måtte de ikke. AHHHH... Så vi blev flyttet til economy igen og blot rykket lidt frem i flyet. Det viste sig IKKE at være en fordel, for sad ved siden af en ret hidsig pige, som jeg så var ved at komme op at slås med, da hun mente armlænet kun tilhørte hende... Og jeg måtte ikke røre det. Efter hæftig skænderi måtte jeg flytte plads, for ellers var Michael gået ud af sit gode skind...

Så var der turen fra Dubai til Mumbai. Vi kom ud i lufthavnen og ville checke vores bagage ind selv, hvilket gik helt fint, indtil vi skulle over og have printet vores bording kort.. Ja Michael har to pas og jeg stod så med det ene af hans (kunne åbenbart godt scanne min bagage ind i hans navn). Mit pas var så i Michaels kuffert der allerede var scannet ind. Fik af vide at det ville tage 4 timer at rulle båndet tilbage med bagage og vi skulle flyve om 2 timer ! AHHH IGEN.
De prøvede at ringe rundt for at se om de kunne fixe vores kuffert ud af deres system, så vi sad så i 3 kvarter og var meget nervøse for, om vi ville få kufferten i tide, eller om vi skulle med et andet fly senere eller dagen efter. Ikke lige det man har brug for, når man bare gerne vil hjem.

Nå men endelig kom de med kufferten og vi løb alt hvad vi kunne og nåede det lige i sidste øjeblik. Kan kun sige at jeg ikke var super populær hos Michael, men prøvede at gøre det godt igen ved at købe mig til lidt glæde via chokolade.. og ja det hjalp :-)

Så nej ikke just nogle gode minder fra de to flyture... Kan kun frygte for næste gang jeg skal ud at flyve...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar