søndag den 24. marts 2013

Lorteløb

Som en del af træningen op mod Chandigarh marathon, tog Lene, Lenes mor og jeg ud på Juhu Beach en tidlig morgen inden arbejde. Det er en dejlig lang og bred strand med fast underlag, så den er god at løbe på. Det skulle være 5 km ud og 5 km hjem for mit vedkommende. Da jeg runder de 4 km begynder det at lugte af afføring. Da det jo ikke er helt ukendt på disse kanter fortsætter jeg mit løb, men ser at der ligger afføring over det hele - og i nogle størrelser hvor man godt kan udelukke hunde. WTF?! Jeg standser op og ser 50 meter længere fremme 8-10 voksne mænd på ræd og række i skovskidderstilling med bukserne nede. Jeg er simpelthen på vej ind i et minefelt af menneskelort. Det er simpelthen for klamt! Ny træningsrute søges....

Juhu beach

Ingen kommentarer:

Send en kommentar