søndag den 17. marts 2013

Ny løbemotivation

Mit gamle løbeur stod af for nogle måneder siden, så havde bestilt et nyt på nettet. Da Lenes forældre kom forleden havde de det med til mig. Det er efterfølgeren til mit gamle ur, så jeg vidste nogenlunde  hvad jeg fik...og jeg blev ikke skuffet. Super nem og flere fede features samt personlig opsætning. Det er stadigvæk en stor 'klods' men det har jeg vænnet mig til.
Altid dejligt med nyt løbeudstyr. det giver masser af ny motivation. Uret skulle selvfølgelig testes med det samme. Søndag morgen lidt i 6 ringede vækkeuret. Alt var gjort klar som til maraton og kunne mærke motivationen til at komme afsted selvom det er så tidligt. Det blev til en tur fra Bandra hvor vi bor og ned sydpå til Marine Drive og Trident hotel...21,2 km. Pragtfuldt :-) tiden var ikke den bedste, så nu står den på 10 km intervaltræning og ingen styrketræning samt 2 ugentlige halvmaraton. Det er snart maraton i Chandigarh (14. april), så skal til at være seriøs med træningen :-)

Garmin forerunner FR310xt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar