søndag den 24. marts 2013

Ny motivation - nye sko

Som jeg skrev tidligere, så er løbemotivationen kommet tilbage, så der har været trænet interval i Golds Gym. 2 gange i løbet af ugen er det lykkedes mig at få et løbebånd til at gå ned. Enten er jeg for fed eller så giver jeg den maks gas :-). Tror nu snarere at det er mega dårlig vedligeholdelse...
I morges (min eneste ugentlige fridag) stod jeg op kvart i seks, for at træne den lange distance. Det blev igen til en halvmarathon. Denne gang 3 min. hurtigere end ugen før. Fedt. Det er blevet fejret med en tur ved poolen. Her er ved at være stegende hedt...

Med motivationen kommer også en lyst til at købe nyt udstyr, så det blev til et nyt par Nike mængdetræningsko - den helt nye Air-Max - synes de er mega fede :-) Det var prisen ikke. Det er lidt underligt, at et impulskøb af et par løbesko svarer til en månedsløn af vores salgsassistenter i butikkerne. Ja der er stadigvæk kæmpe kontraster hernede.

Nike Air-Max

Ingen kommentarer:

Send en kommentar